Brev:
Stop med NAN3?
2. januar 2011
Alder:
23 mdr.
Stop med NAN3?
Hej
Jag undrar också när barnen ska sluta dricka NAN 3?
Nu får de en flaska NAN på morgonen och en på kvällen ca 200 ml per gång. De älskar sin nan och det är det førsta de frågar efter på morgonen. Jag är nu lite i tvivel om när det är dags att sluta med flaskan? Gør det något att de dricker nan lite längre tid? Vi bor i afrika och det är varmt här så de tycker om att dricka mycket. Jag tänker att om de slutar med nan så kanske de missar vikitga närnigsämnen som de kanske inte får i sig annars.
Många tack før svar! =)